Merhaba güzel anneler ! Cuma günü biraz kırgınlığım vardı burnum akmaya başladı grip oldum o kadar kendimi koruyup dikkat etmeye çalışıyordum ama nerden geleceği belli olmuyor işte 37 haftadaydım. Bir de doğum yaklaşınca ekstra stres yaptım hasta oldum nasıl geçecek diye kalktım bir güzel taze zencefili rendeledim içine bal kattım 1 diş sarımsak rendeledim bir kaba koydum her sabah kalkıp onu yedim . Gün içinde kendime de oğluma da mutlaka bi çeşit çorba yaptım mecbur halsizim ama ben yapmasam da kimse yok yapsın . Sıcak bol limonlu çorba içtim .Gün içinde birer fincan nane limon ıhlamur akşam eşim gelince de çocuğu ona bırakıp uzanıp bol bol terledim . Bana bunlwr çok iyi geldi belki deneyip sizlere de iyi gelir şükür Kİ boğaz ağrım vs olmadı ilaç kullanmaktansa bu doğal yolları denemek daha mantıklı geldi . 5 gün filan oluyor baya toparladım iyiyim 38 hafta olduk haftaya da doğum var nasipse . Bir de bol limon mandalina yedim . 2 gündür de teze meyve sıkıp içiriyoruz akşamları belki size de fikir olur bol beslenin . Aç kalmayın direnciniz düşmesin hepimize su salgın döneminde bol geçmiş olsun 💐