Pinarlina Ya bana da doktor senin yaptıklarını söyledi. Sürekli yatmana gerek yok evde kendini yormayacak işlerini yapabilirsin, yarım saati geçmemek kaydıyla yürüyüş yapabilirsin dedi. Şuan 20+0 dayım, umarım yukarı çıkar. Sizinki ne kadar sürdü acaba?