annesivekizi Bebeanne ikisinin de içeriği çok temiz değil malesef ama önlem olarak kullanacaksanız bepanthol. Ağır pişik olduğu durumlarda da sudocrem şak diye geçiriyo
mercimeginanne Bebeanne bepanthol 🌸💕 sudocrem sürdüm geçen sivilce gibi oldu popişi. Hemen geri bepanthol sürdüm düzeldi
Kuzeys_mom Bebeanne Çinko ve Benzil Benzoat içeriğinde olmasından sanırım. Bende yorumlara nazaran alacaktım ki eczacı önermemişti.
sosi5 Bebeanne sanırım bebekten bebege değişiyor kuzum büyük oglumda bepanthol aşırı memnunum bi ara çok kötü oldu pisigi hamilelik dönemindi cok ilgilenememistim sudocrem sürdük hemen cok daha kotu yaptı yavrumun totisini
AsM 3 aydır Bepanthol kullanıyorum bebeğime hiç bikere bile pişik olmadı iki günde bir falan sürüyorum
12mommy Bebeanne içeriği araştırınca detaylı sudocremin gözenek tikadigi bilgisine ulaşabilirsiniz ben bebeğim icin alman markası bubcihen markası tercih ettim açıkçası