Comologgo evet baya ilgililer hastanedekiler genel olarak, baya hijyenik Zelal hocada kontrollerde özenli davranıyor.. evet baya fazla fiyatı zaten Diyarbakır’da en yüksek fiyatlı hastane orası sanırım. Benimde ocakta fiyatlar değişecek diye sormadım, inşallah vaktinde gelir ya aralıkta gelmesinler 🤦🏻♀️