Fatma_4224 oncelikle hakkinizda hayırlısı ve sagliklisi olsun. Sizden yasca buyugum,ikimizde de herhangi bir sağlık problemi yokken 5 ayın sonunda hamile kaldım. Çatlatma iğnesi denedim, yumurta takibi, prolaktinim yukseldi ilac kullandım, eşim covid oldu derken rahim filmi çektirdim ve o ay hamile kaldım. Doktorum bu ay riskli olur demesine ragmen. Olacağı ne zaman var ise o zaman oluyor. Rahim filmi eger İstanbulda iseniz 2 bin liradan daha uygun yerler var arastirin derim, tüp bebek içinde yaş olarak erken gibi duruyorsunuz alternatif tip yontemlerini deneseniz ilk asamada maddi olarak da yipranmazsiniz. Ari sütü kesinlikle bende kullanmıştım, avokado tadından hoşlanıyorsanız onu da beslenmenize ekleyebilirsiniz, balık mutlaka her hafta tuketmeye calisin, esiniz icin keciboynuzu ozu ve çinko takviyesi. Allah kucuk mucizenize en saglikli sekilde kavustursun insaallah🌺🌺