pnrgzms ay ben gidiyorum bayılıyorum doktoruma o kadar samimi ilgili cana yakın ki anlatamam iyi ki onla karsilasmisim iyi ki diler koyuncu 10+2 hamileyim şu an senelik izinde 7 ağustosta randevum var gitmek için gün sayıyorum o kadar seviyorum doktorumu çok ilgi gösteriyor 20 25 dakika içerde muayene ediyor 😊 mutlaka git bence tavsiye ederim yeni mi hamilesin 😊