Ladyy ilk alışverişte kargo ücretsiz oluyor ilk kendime hesap açtım 27 tlye tulum aldım ikinci siparişimi eşimin telefonundan eşimin adına yaptım 5 parça ürünü 95 tlye aldım. Her alacağıma yeni hesap açmam gerekicek şuan aldığım hesaplardan tekrar almaya kalkarsam 90 TL ayrıca kargo ücreti çıkıyor.