J5 telefon kullaniyorum iki gundur orta ve yan tusu bi basiyor bi basmiyor ve bu sure zarfinda telefon acikken kendi kendine google giriyor onu kaldirdim bu seferde internet uygulamasina giriyor sizce neden olur bilgi verecek olan arkadaslara simdiden tesekkur ederim