Kızlar ben normalde devlete gidiyorum özele gitmiyorum, sadece bi kere gözde sitmapinarinda serdar nemliye öyle kontrole gitmiştim onun dışında hep devlete gittim, doğumda devlette olacak sanırım. Ama devlet çatı muayenesi yapmıyor. Bu hafta özele gidip bi çatı muayenesi yaptırayım diyorum. Hangi hastaneyi ve doktoru önerirsiniz acaba. 38+4 olduk bu arada 🙏🏻