Zeynepp97 Cemile18 En net 22.haftada görülüyor diye 22. Haftanin içindeyken gidebilirsiniz bende 4 Kasım da gidicem 21 bitmiş 22 nin içinde oluyorum doktor da günü gayet iyi tam zamanı dedi
Happy_001 Cemile18 ben 22 haftalık ken gıttım ama benım doktorum almıyor du zorla ikna oldu bazıları almıyor canım sor ona gore gıt
Poyrazin_annesi Ben hastaneyı aradm ayrıntılı ultrason ıcın kac haftalık oldugumu sordular kendılerı gün verdıler yanı benı 21 haftalıkken cagırdılar