Nikka02 Ya yok ne zararı olcak kız ye gitsin, bende kabızlık dışında bir problem yaratmadı, arkasından da bol su içerim, 4 - 5 elma yerim oldu bitti😂 Benim zaten hamileliyimin en başından hep ekşi şeyler canım çekti, günde kaç tanesini gömüyorum, tam da mevsimi, kırmızı - kırmızı ekşilerini😂, hangi mevsimde hangi meyveyi buldunuz yiyin gitsin valla her meyvede bol - bol vitamin vardır, her şeyden faydalanın🥰 Bak yine canım çekti gidip de yiyeyim😂😋