Busrabnrby Elfibrhm2609 bene oyleyim canim.yurudugumde nefes neese kaliyorum gece yatigindada oluyo ama hamilelik doneminde normlamis dogumdan sonra duzelirmis
PoyEzMu Elfibrhm2609 evet bende onu çok çekiyorum nefesim kesiliyo hele ki yemek yiyim yedikten sonrada oluyo uyandığımda sağ sola dönemiyorum rahat şekilde çok kötü bi durum.
Dsa Elfibrhm2609 bende çekiyorum akşamları çok yediğim zaman hiç nefes alamıyor gibi oluyorum çok zor
Elfibrhm2609 Busrabnrby karnım büyüdükçe zorlanıyorum ben ilk başlarda yoktu hiç doğurunca rahatlarım ancak 😀😀
Elfibrhm2609 Dsa ya vallahi hiç boşa dememişler her güzelin bir zorluğu var diye çok şükür yine her halimize 🙇♂️
Dsa Elfibrhm2609 öyle çok şükür bir sağlık sorunları yok ama nefes darlığı da bizim sağlığımız açısından önemli. Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🙏
Deniz14 Elfibrhm2609 geceleri burun bandı olamadan uyumam imkansız hale geldi merdiven çıkarken hemen yoruluyorum ve nefesim tükeniyor daha 16+3 üz daha şimdiden böyleyse son ayları düşünemiyorum 🤦🏼♀️
OlgaArslan Elfibrhm2609 gün içinde nefes darlığı önemli değil de gece tam uykuya dalıyorum nefes alamamaktan öldüğümü sanıyorum sonra da bir daha uyku uyuyamıyorum her gece aynı bide sonlara yaklaştıkça daha sık ve daha çok oluyor 😔