Açılmam var yatıştayım diye yazmıştım. Bugün saat 10 da açılmam ve kanamam çoğalınca hemen acil sezeryana alındım. Çok korktum,çok ağladım ama durduramadılar. 1.100 gr doğdu bebeğim daha göremeden kokusunu içime çekemeden hemen küveze götürdüler. Dua edin arkadaşlar ne olursunuz sağ sağlim bu süreci atlatsın benim minik mucizem.