Esma00 38+2 haftalık hamileyim haliyle doğuma az kaldı şimdi tahlil sonuçlarını aldım sağlık ocağından Hemoglobin 9.5 B12 im 176 çıktı doğum esnasında kötü etkilermi bilgisi olan