dilaraozgur merhaba, benim de boş ve ardından 2 kere kimyasal gebelik oldu. Tiroid değerim yüksek, insülin direnci vardı ve pco görüntüsü. İlaç tedavisi başladık 1 ay sonra hamile kaldım şükür devam ediyor, genetik test temiz çıkmıştı öncelikle onu da istedi doktorum. Gebel kaldıktan sonra da oksapar başladık