20.haftanın içindeyken atıldı dikiş.Elimden geleni yapıyorum bi lavabo ve yemek için kalkıyorum doktorum ara sıra evde bi dolaş kan dolaşımı olsun dedi bi de ikiz olunca daha da riskli sonuçta dedi😔enfeksiyon için ne gibi tedbirler alabilirm Allah esirgesin cümlemizi o kadar haklısınki