gizemkrgzl Kızlar 13+2 günlük hamileyim zayıf insan olmama rağmen göbeğim çıkmadı sadece karnımın alt tarafında şişlik var sizce erken mi göbek çıkması için burda arkadaslar da gordum masalllahh ne güzel göbekleri çıkmış 🤣
Minikcivcivv gizemkrgzl kız dur daha çok erken 🤣 benim 7 ayliga kadar belli olmuyordu şimdi de gören 8 aylık olduğuna inanmıyor 😀
Nzr06 gizemkrgzl 23+5 günlüğüz göbeğim daha hafiften var oda dışardan değil 7. Aydan sonra çıkıyormuş
gizemkrgzl Minikcivcivv ya burda 14 haftalık arkadaş atmış göbeğini dedim bende mi sorun var acaba 🤣🤣
Minikcivcivv gizemkrgzl ya yapı farkı var birde bazılarında gaz olabilir kız belki de ondandır. Hiç takılma sağlıklıysaniz sıkıntı yok 😊 ilerleyen zamanlarda göbekten kalkıp otururken zorlanacaksin demedi deme😂😂
Suzanne Canım herkesin yapısı bir değil benim de belli olmuyor 16. Haftam bitecek bazılarının 13. Haftada kocaman karnı oluyor bebek sağlıklıysa gerisini boşver
Mrvsmt2502 gizemkrgzl ilk trimesterde genelde göbek değil gaz şişliği o bende göbeğim çıktı sanıyordum ama 19 haftalığız şuan göbek değilmiş anladım ki 16. Haftadan sonra şişmeye başladım ben. Birde her gebelik ve herkesin bünyesi farklı oluyor kendinizi kimseyle kıyaslamayın bence 🥰
minikkoalammm gizemkrgzl o haftalar çok erken cnm bebek küçück dha normal çıkmaması varsa da gaz oluyor