Gulse01 Kızlar 31 haftalık hamileyim ayağımı burma gibi bir durum olmamasına rağmen ayak bileğim aşırı ağrıyor. Doktora gitmeme de daha var. Aranızda böyle bir durum yaşayan var mı?
Minikpanda6 Gulse01 bilek değil de az üstü sitekli kasiniyo yara ettim hatta niye bilmiyorum ben de 33 haftaligim sonra bacaklarım kasiniyo anlamdım
nvn-mutlu Gulse01 ödem olmuş olabilir mi canım ister istemez ayaklarımız şişiyor istersen birazcık yukarı doğru kaldır bakalım iyi gelir belki
nvn-mutlu Gulse01 inşallah canım 🤲 Benimde öyle oluyor çünkü yemek yap ev topla derken bileğimin acısına kendime gelip uzanıyorum biraz ayaklarının altına yastık koyup uzan biraz doktorum öyle geçmezse 10 dk buz torbası da koyabilirsin demişti
Gulse01 nvn-mutlu çok teşekkür ederim canım sana da çok geçmiş olsun bakalım denicem umarım faydasını görürüm