Anladım ondandır belkide. Listenize baktım da epey doyurucu geldi. sabahtan sonra ara öğününde bir kahve fincanı kuruyemiş diyor. Ben öyle yesem şeker tavan yapar sanırım. benim yalnızca 2 adet ceviz var ☺️ Sizinkide yüklemeden sonra değişir sanırım.İnş çıkmazda diyete gerek kalmaz. Çok zor geçiyor gerçekten aç kalkıyorum yemekten doymuyorum. Ama bebeğim için katlanıyorum.