Merhaba kızlar 8 Kasım pazartesi gününe sezeryan günü aldım..Spinal sezeryan olucam bugün kan verdim ve anestezi doktoruyla görüştüm..çok heyecanlıyım ilk doğumum olucak.. Tavsiyeleriniz neler, doğum sırası ve sonrasında neler tavsiye edersiniz acaba şimdiden o günün stresini yaşıyorum bu bir haftayı kendime zehir etmek istemiyorum 🤭😌😋ilk yürüyüş, karna bastırma, sonda çıkarma, gaz cikarma ve süt gelmesi falan herşeyi düşünüyorum lütfen tecrübelerinizi paylaşır mısınız 🥰