alyabebekkk Merhaba🥰 ben 20 haftalık hamileyim karnımın alt taraflarında sancılar iğne batmaları oluyor ara sıra doktoru aradığımda sarı akıntı olduğunu da söylemiştim bana mixovul yazdı. Aranızda kullanan var mı acaba?
Bayanzeki Ben kullandım ama 34. haftada canım hekim gerekli görmedikçe yazmaz zaten merak etme sen enfeksiyon gebelikte çok ciddi sorun oluşturuyor o yüzden ilacını mutlaka kullan
Bayanzeki alyabebekkk idrar tahlilinde lökosit yükselmesi vardı akıntım vardı kasık ağrım vardı ama ciddi değildi mixovul kullandıktan hemen sonraki 2. gün ciddi akıntım oldu yeşil renkli bu da beklenen bir şeydi zaten sana da çok geçmiş olsun bu arada
Bayanzeki alyabebekkk evet ağrılarım düzeldi normal gebelik ağrılarına döndü akıntım artık yok denecek kadar az ben de iç çamaşırı yetiştiremezdim kendime bu dönemde günlük ped kullanmaya başlayınca toparladım hatta bu süreçte mesane pedi kullandım akıntım için şu an şükür iyiyim