Seydanuurr4 gizemkrgzl kaset testlerde çıkar erken gebelik testine gerek yok o zaman canım demi çünkü günüm yarın çıkması lazım
Asyaoguz Benim belirtim hıçkırık ti gebelik belki 2. Haftamdayım sürekli hıçkırık oluyor du 4.Hafta test yaptım pozitif çıktı artık dışardan hıçkırığım çok çok belli oluyordu şimdi 31. Haftamdayım hala var ama ilk aylar kadar değil herkezin farklı oluyor