Defne23 Merak etme canım benim transferden sonra hiç belirtim olmadı ne bel ağrısı ne kasık ağrısı ne göğüslerde belirti vs vs transfer sonrası 8.gün adet sancım oldu üzüldüm olmadı diye ağladım durdum eşimin ısrarı üzerine evde test yaptık pozitif sonucu gördük ama test bozuktur dedim yani adet olcam biliyorum dedim 3 gün sonra kanda çıktı çok şükür şimdi 23 haftalık olduk.
Sende üzülüp stres yapma ki tutunsun bebeğin sağlıkla gelsin inşallah ❤️ Moralini yüksek tut 🧡
Allahım nasip eder inşallah ❤️