Prensannesi_0101 Selamlar. 26. Haftayı geçtik fakat bebeğin hareketini az ve yavaş hissediyorum. Endiselendim doktoruma gideceğim ama bu konuda bilgi sahibi olan anneler varsa istişare edelim. Normal midir yaşayan var mı bu durumu?
MiniMiniKus Prensannesi_0101 Evet ara ara hareketlerini hissetmediğim benimde oluyordu o dönemler hala da oluyor 2*3 gün hiç hissetmediğimi bilirim Riskli bi gebelik geçirmiyorsanız içinizi ferah tutun derim Normal yani anormal bi durum değil
Momandchildren Bazi bebekler iste tenbel olabiliyor,ben kizimda 16oglumda 23olduk hala cok az hiss ediyorum kalbine kadar detayli yaptirdim sorun yok,Doktormda gayet iyi dedi,bence bir problem yoktur sadece bebeginiz tenbel😹benimki gibi
Prensannesi_0101 MiniMiniKus çok şükür riskli değil gebeliğim ama ilk bebeğim. Tedirgin oldum daha belirgin olması gerekiyor sanki artık
MiniMiniKus Prensannesi_0101 Yerleri daraldıgı için git gide azalabilirmiş Ben 32 yim mesela bu ara aşırı belirgin ve can yakacak dereceye ulaştı ama oynamadıgında da bi gün iki gün hiç oynamadığı oluyor İnsan ister istemez tedirgin oluyor haklısınız ama rahatlatın kendinizi 🎈 Küçük insan o da yorulabilir uyuyabilir Belki de gece siz uyurken oynuyor