seydaomer 37+5 olduk ne zaman gelir acaba diye merak ediyor insan ister istemez 😍 Güya erken doğum riskimiz vardı😂 Abisi 39+0 da gelmişti😊 Sizde durumlar ne ?
DuaElf seydaomer beni de kızımda aylarca erken doğum riski diye korkuttu doktor ama 40. haftada sezaryenle aldılar hiç gelmeye niyeti yoktu 😂
Betl seydaomer İlk doğum 40 da oldu doktor bu erken gelir diyor yalancı sancılar da çoğaldı 36 olduk yarin doktor ne diyecek bakalım 38 de gelse iyi olur bu ağırlıkla zaman geçmiyor
Lily_n tgcasy canim neden 34 de oldu? Rahim agzi yetmezligi mi vardi? Bebegin kac kq oldu ve kuveyze dustu mu?
Betl tgcasy ilk gebeligimde doğuma kadar her işimi yaptım bunda haftalardır tam iş yapamıyorum belim ağrıyor egilemiyorum oturamiyorum
Kumru_ seydaomer ilk doğumum 40+5de olmuştu. Bu sefer inşallah (hayırlısıyla) 38de gelsin istiyorum 😁
tgcasy Lily_n nedenini sölemedi doktor benmde acemiliğime geldi hiç sormadm.1hafta öncesinde kanamam gelnce ciğer geliştirici vurmuşlardı sorun yaşamadk cok sükür.sadece sarılıktan yatti 1hafta
Betl seydaomer bende inanmıyorum onlarda çoğu zaman tam bilmiyor sanırım çünkü ilkinde bu çocuk gelmicek yatisini yap suni sancı olmazsa sezeryan dedi akşamına sancım kendiliğinden geldi birde gelmicek dedi 😄