Anneadayii22 26 +3 haftaligim adet tarihime gore , 28 haftslik gözüküyor 2 hafta ileriden gidiyor ayni boyle olupta duzelen var mi ?
Minnakkurabiyeveannesi27 Anneadayii22 kuzum iki hafta önden yada geriden gitmesi çok sorun değil önden gitmesi hatta sağlıklı olduğuna işaret hiç sıkma canını millet önden gitsin diye yapmadığı kalmıyor
meltemcanli Anneadayii22 benim de aynı bebeğin yapısıyla alakalı olduğunu söyledi doktorum yoksa eşim de ben de zayıfız
Anneadayii22 Detayli ve ikili temiz cikmisti bi sorun olmicagini soyledi doktorum sadece normal dogum olmaz dedi boyle devam ederse duzelebilcegini de soyledi 4 hafta sonra cagirdi tekrar