aleladebirmom Canım anneler bu süreçte beni neler bekliyor? Bu dönemde olan var mı? Hangi sıklıkla hastaneye gitmeliyim? Bugün 30+1 olduk bacak ağrısı ve sık tuvalete çıkma dışında bir sorunum olmadı çok şükür. Sizlerde nasıl durumlar?
Kilic95 aleladebirmom 36+3 bir usengeclik halsizlik sardi beni ne yapsam bilemiyorum artikk kizim gelsin diye bekliyorum😀
Reyyankus Yorgunluk halsizlik gece uyuyamama sık idrara çıkma sağ sola donmede bile zorluk kanı gibiyim tabiri caizse. 🥴🤭 33 haftalığız bu arada 34 de gel dedi doktorum nts bağlanacakmış.
aleladebirmom Reyyankus Allah yardımcınız olsun sağ salim kucağımıza alıp bu çektiğimiz acıları da unuturuz inşallah🤭
Reyyankus aleladebirmom aminnn cümlemiz inşallah.🤲 Oğlumda hiç böyle değildim ya ikinci gebeligim de öyle geçer sanıyordum sandığım gibi olmuyormuş 🤭 ALLAH’IN izniyle bir an önce zaman geçse de kucağıma alsam yavrumu diyorum. Sizin ilk gebelik mi.🤗