Reyhanhnm Kızlar aranızda kan uyuşmazlığı yaşayan var mı ben negatif eşim pozitif grupta 7. Ayda iğne gerekiyor bir problem yok dedi doktor kafama takıldı
Seranad Reyhanhnm bizimde aynıydı ben negatif eşim pozitif bende iğne oldum ama kanamam olduğu için iğneyi daha erken haftalarda yaptılar bebişim pozitif doğduğu için doğumdan sonra bir iğne daha oldum. Ve ben kan uyuşmazlığı nedeniyle çok zor hamilelik geçirdim
Merve2697 Reyhanhnm ben negatifim eşim pozitif 28. Haftada kan uyuşmazlığı iğnesi oldum 37. Haftadayız şükür herhangi bi problemimiz olmadı
Yzaman Reyhanhnm Bizde de kan uyuşmazlığı var test negatif çıktığı için doktorum yapmamıştı doğumdan sonra da kızımın kan grubu negatif olduğu için yapılmadı
Blg-Brk01 Ben tam 28. Haftamda iğne oldum bende negatifim eşim pozitif doktorum ilk gebelikte çok şart değil ama biz yinede yapalım dedi yaptırdım ben iğne
Aselinannesi31 Bizde de var esim pozitif ben negatif kan uyuşmazlığı testi de yapildi negatif çıkmasına rağmen doktorum her ihtimale karşı igneyi yapti
Mimik Benim doktorum test yapti, doguma yakin birdaha yapicaz, o gerekmedikce igne yapmayacagini soyledi,
ikizlerin_annesi__ Benimde seninle aynı canım ama Allah korusun bir kanaman olursa mutlaka hangi doktora gidersen söyle kan uyuşmazlığı olduğunu iğneyi erken yapıyorlar kanama olunca
KubraArs Ilk gebeligim. Ben 0 negatif esim A pozitif 28. Haftada kan uyusmazligi ignesi oldum. Bi sorun yok korkmayin😊
Reyhanhnm Doktorum 7.ayda her ihtimale karşı yapıcam dedi şuan hiç bir sorun yok ikinizde sağlıklısınız dedi ama başta dan diye sizde uyuşmazlık var demez mi tuhaf oldum ama sonra kalp atışlarını duyunca çok iyi geldi fakat ben hala hamile gibi hissetmiyorum tatsızlık dışında hiç bişeyim hissetmiyorum