1999luanne Kızlar Çok bütçem yok 4baby markalı bebek arabası almayı düşünüyorum puset takilanindan memnun kalan varmı veya etrafinizda kullananlarin yorumları nedir yorumlarınıza ihtiyacım var
Allahneverdiysee 1999luanne kuzenim onu kullanıyor ben çok beğendim hatta dışarı çıktığımızda bebek arabasını sürdüm deneme amaçlı sürüşü de çok kolay yağ gibi akıyordu. Ben de bu markanın alabilirim içime sindi çünkü
Nazgunes 1999luanne canım bende 24 haftalık hamileyim ben baya araştırıp aldım indirim var diye baya güzel bir bebek arabası etrafımda kullananda çok var tavsiye ederim 😊https://ty.gl/kivldlx4ws bunun kahvesini aldım satıştan kalkmış şuanda benim aldığım renk😊
MihrimahVeAnnesi 1999luanne Valla travel sistemlere dünya kadar para verip bir işe yaramadan kenara koyacağıma 4Baby alırım daha iyi bende çok araştırdım sordum Travel sistemden memnun olan bir kişi duymadım bende 4baby alcam
1999luanne Allahneverdiysee teşekkür ederim içim rahatladı almayı düşünüyorsanız şuan indirim de Hepsiburadada bilginiz olsun
Nazgunes 1999luanne yok canım benimkinde nigar buday yazıyor satıcı baya ilgiliydi sen neredrn baktın
Nazgunes 1999luanne yorumlarını iyice oku canım eğer iyiyse yorumlar al😊 sağlıkla doğsunlar inşallah 😊