Asilsmommm bende bugün gıttım doktora 20+4 su an da . Boy 24 cm kılo 386 gr dedı kılosu gelısımı haftası ıle gıdıyor dedı ıyı dedı bana . Bende ıstahsızlık çok yaşadım çok aşırı kusmam olmadı son zamanlarda ıkı üç kere çok bulantı yaşayıp kustum bende . Tıksınme olmadı hıc ama ıstahsızlık çok yaşadım hep ıkı ıc kılo alıp gerı verıuordum su ana kadar 3.5 kılo almısım son zamanlarda zorla yemeye çalışıyorum bırazda ondan aldım kılo ıkı ay daha kılona böyle dıkkat et dedı doktorum sonra sıkıntı degıl dedı .