Bebekannesi333 Kizlar hamileyim rubella lgG için kan verdm sonuç 35 yüksek çıktı bu nedir ben bilmiyorum
sehrengiz_8 Bebekannesi333 canım kızamık testi aşı oldu isen de omdan dolayı yüksek çıkmış bağışıklığın var
minikportakal Bebekannesi333 daha dün göründüm doktora benim de yüksekti pozitifmiş yani demek oluyor ki doktorum dedi: korkmana gerek yok vücudun bağışıklık sağladığı için pozitif oluyor dedi korkma hiç ☺️
Bebekannesi333 Mom6272 Korktum bi an çok ya 35 çıkınca referans aralığı 9 yazıyor benimde 35 olunca korktum