Edaasya12 selam canım. Ben de covid geçirdim senim gibi şüpheli durumum oldu sonradan acaba tekrar mı oldum diye ama doktor bana bu kadar kısa sürede tekrar etme ihtimalinin cok düşük olduğunu, 2 yıldır en yakın gördüğü covid karantina süresi bittikten tam 1 bucuk ay sonra tekrarlayan vaka oldugunu söyledi. Devlet hastanesi doktoruydu. Zaten 90 gün icinde tekrar pozitif cıksan bile vaka sayılmıyor karantinaya girmiyorsun