iki_prenses_annesi Limoni benim de hep düşük hiç çıktığını bilmem . Doktorum hatta yüksek bizim için tehlikeli demişti 6.5 sürekli en fazla 8.6 oluyor
nslhnyldz Limoni benimde düşük 36.3 deyiz doktora dün sordum yüksek olmasından iyidir dedi. Hiç bişey vermedi.
irem Limoni Korkulacak bir şey yoktur bence☺️ Çünkü yüksek olması tehlikeli. Düşük olunca insan çok halsiz kalıyor sadece karşılaştığım en kötü şeyi bu. Yine aksi bir durum da danışın doktorunuza🙏🏻
Limoni irem evet baya halsiz oluyor insan thaf bişi devam ederse doktoruma söylerim haftaya kontrlm var 😌
Gzmkrt Limoni 30 haftalığım benimde hep düşük hamilelikte tansiyon düşüklüğü normal kabul ediliyor canım yüksek olması sıkıntı diye biliyorum