Canım benim arçelik kurutmalı çamaşır makinem var 7 senedir kullanıyorum çok şükür Bi sıkıntı yaşamadım. Kışın kullanıyorum ben daha çok. Çok da güzel kurutuyor. Bence ayrı ayrı hem yer kaplıyor hem de ondan çıkar ona koy filan uğraş dur. Gerek yok. İkisi Bi arada gayet rahat. Zaten kurutmalı atacağın zaman doldurmuyosun makineyi yarıya kadar koyuyorsun. Hemen bitince sıcak sıcak çıkarırsan ütülü gibi çıkıyor çoğu şeye ütü bile istemiyor. Katla koy o derece.