Ay bu 16. Hafta neymiş bi tek benim mi sabrımı sınanıyor😅😅daha dün post açtım ağrı gerilme diye bugünde karnım boş hissediyorum sanki ufacıkda olsa bebek yok gibi bi bendemi oluyor bu gel gitler😅😅😅zaten yeterince endişeli bi hamilelik geçiriyorum üstüne hergün değişen durumlar kanser ediyo resmen