Mom6272 ben 16’da hissettiğimde doktorum çok erken, 18-20 arası hissetmeye başlarsın demişti, ama ablamlara sordum hepsi çok daha erken hissettiklerini söylediler, doktorun kaç tane doğurmuş da biliyor falan dediler hatta 😂😂😂😂 (doktorum erkek). Bence anneler hissediyosa doğrudur 😂