Happy_001 CaglaBe 34 haftalık sın haftam dedı gıdıp kılo tansiyona bakıcak lar miş Baska bi sey yapmıyor lar
Aseless CaglaBe beni en son 35. hafta kontrolüne çağırdı doğumu falan anlattı bidaha bebek doğunca geleceksin dedi 😃
Zehraspl CaglaBe canim rutin kontrolleri yapıyor sağlık ocağı asisiydi tansiyonu kilosuydu o tarz seyler
Mervenin_Mucizesi Beni düzenli olarak ayda bir falan çağırıp kan idrar testi yapıyorlar, tansiyon ölçüyorlar, en son emzirme eğitimi verdiler özel çağırıp
Atubaaa Mervenin_Mucizesi ne kadar şanşılısınız gebeliğim boyunca 2 kere aradılar dokturum kan testi istediği zaman gittim onun dışında kendileri arayıp çağırmadı tetanoz aşımda bile ve zamanı geçti 32 haftamdayım vurunamadım
Mervenin_Mucizesi Atubaaa hadi yaa aslında rutin kontrolleri yapmaları gerekiyor, demek ki farkediyor sağlık ocağından sağlık ocağına 🤦🏻♀️
gldn065807 CaglaBe 19 haftamda dün oldum tetonoz asisini kiloya baktı bide kan değerlerimi sordu okadar başka bisey yapmıyorlar
Atubaaa Mervenin_Mucizesi evet kesinlikle fark ediyor o yüzden dokturum olabilir diyor ama bende tetanoz olmak istemiyorum artık erken doğum riski var gibi şeyler okudum çok kararsızım
blueberyy00 CaglaBe ayda bir kere çağırıyorlar nerdeyse beni kan idrar alıyorlar tansiyon kilo takibi yapıyorlar
Canselyaren CaglaBe her ay düzenli olarak çağırıyor bizim ebe tansiyon kilo kalp atışı fln dinliyor bnde istedigim zmn gidip kalbini dinliyebiliyorum bebegimin