Defne23 Merhaba, bende tup bebek tedavisiyle hamile kaldım bende belirtiler olmuştu. ama belirti aramayın diyor doktorlar belirtisi olmayıp pozitif sonuç alan çok. ama belirtisi olupta negatif sonuç alan da cok. biliyorum dusunmeden edemiyor insan ama bu belirtilere cok takılmamak gerekiyor ilaçların etkisi de olabiliyor. guzel haberler alırsınız inşallah 😊