evlatkokusu0806 Kızlar kimisinin 1 Hafta boyunca ağrıyormuş bende oldum hiç birşey yok bence kimisi psikolojik olarak yaşıyor bu ağrıyı 🤚
Elsu26 evlatkokusu0806 bence tamamen bünye meselesi benim ne ilk ne ikinci dozda iğnenin girdiğini bile hissetmedim aynı şekilde covid aşısında da ilk dozda hiç bir şey olmadı ikinci dozda biraz baş dönmesi ve mide bulantısı oldu ama yarım gün kadar sürdü
Bsrahb evlatkokusu0806 benim 3-4 gün çok hafif ağrıdı o da kolumu indirip kaldırırken.Herkesin canı bir olmuyor bende çok korkmuştum arkadaşım demişti sanki kolumu kesmişler gibi hissettim diye ama sonra dedim abartmış 😂
Ozlem2904 evlatkokusu0806 valla hic psikolojik degil 😂😂😂 ilk vuruldum hic b ön yargim yoktu tam b hafta surdu ve kolumun ustune hic b sekilde yatamadim. 2.dozdada hic agri olmadi tam tersine bence vuran kisiyle alakali
evlatkokusu0806 Ozlem2904 vururken acıdı ama sıkıntı yok bacım arkadaşn dediği gibi sanırım bünye ile alakalı 😃😃
Defne74 evlatkokusu0806 bende dün olmuştum 21 haftalık çok şükür kol agrısı yaşamadım daha öncede ilk kızım dayken oldum 4 sene önce yine bişi olmamıştı
irem16 evlatkokusu0806 ayy deli misiiinnn kolumu oynatamadım 1 hafta 😁 normalde de nazlı ve hassas bi insanım nasıl hamile kaldım onu da bilmiyorum başa gelen çekiliyor hesabı 😁
Aryapoyraz evlatkokusu0806 benim ilk tetanozda kolum kopacak düşecek gibi ağrım olmustu 2cide hafif bi kol ağrım oldu iğneyide yaparken hic hissetmedim ilki cok acımıştı ates kusma olmuştu