@“Sedefavc”#
Sedefavc merak etmeyin, kan degerlerinize bakıldıktan sonra yine de içiniz rahat etmezse dermatolog a gosterebilirsiniz ama dedigim gibi travma deyip yolluyorlar 😄 duzelebilir durumda oldugunu dusunuyorum. Benimkiler suan cok canlı kullandığım vitamin sagolsun :) vucudun dengesi direk tirnaklara yansıyor maalesef :) gecmis olsun 🙏🏻