Kızlar ben 14 ocak 2021 de kürtaj oldum bebeğin kalbi durdu.Haziranda tekrar hamile kaldım beta ilk 76 dı 160 a çıktı 60 a düştü sonra kimyasal dedi adet oldum düştü şimdi yine hamileyim 28 ekimde 33 le öğrendim 1 kasımda en az 100 ün üzerinde olması gerekirken 41 oldu doktoe buda sağlıksız dedi şuan adet olmayı bekliyorum böyle olan varmı yada böyle olup sonra sağlıklı gebelik geçiren napcamı şaşırdım😓😥