Elif0611 Kızlar 2 kaybım var ve acil genetik test yaptırmam lazım çünkü korunmadım korkuyorum izmirde bu testi ücretsiz yapan yer varmı ben araştırdığımda bulamadım ve sonuçlar kaç günde çıkıyor? Lütfen bilgisi olanlar yazabilirmi şu an biyer bulsam gidicem
begonvilko Elif0611 canım genetik testleri genelde üniversite hastaneleri yapıyor bildiğim kadarıyla. Ben yaşadığım şehirdeki üniversite hastanesinde yaptırmıştım, 1 ayda çıkmıştı sonucum. Farklı özel yerlerde yapıyorlardır belki ama ben bilemiyorum.
acemiannne Elif0611 9eylul üniversitesi yapıyormuş benimde doktorum söyledi ama ücretlidir kesin randevu alirsa gidicem siz yer bulabildiniz mi
Gta-35 Elif0611 izmir tepecik hastanesi yapıyor genetik bölümüne randevu alın bende orda yaptırdım. Kolay randevu bulunuyor . Yeri de metro stadyum durağının orada yaşar üni yakınında. Hatta esimle beraber ama testi yaptırma firsatimizin olduğunu da söylediler onu da yaptirdik
35lavanta Elif0611 Ablam ege üniversitesinde yaptırmıştı 1 ay sonra sonuç çıkmıştı ücreti hatırlamıyorum varmıydı yokmuydu ama şimdi tekrar yaptırmak istiyor uzun sürmüştü tam sebebini hatırlamıyorum ama aklında soru işareti kaldı bidaha tekrarlıyacak testi oyüzden
acemiannne Elif0611 üniversitesiteler icinde malesef ilk randevuyu gidip almak gerekiyor banada doktorum dönüş yapmadi hala eger sizden once gidersem sizede haber veririm sistem hakkında isterseniz
acemiannne Gta-35 canım ben bugün randevu aldım pazartesi gitcem de tıbbi genetik yazıyordu ordan aldım randevu pihtilasmaya falan bakıyorlar mi bide sadece kan mı alınıyor test icin hic bir sey bilmedigim icin soruyorum sacmaliyorsam kusura bakma lutfen 😌
Esinreyhan Gta-35 merhabalar peki hangi doktora gitmiştiniz. Benim ikili tarama testim de olumsuz sonuçlar var amniyosentez önerildi ama öncesinde genetik test yaptırmak istiyorum bilgilendirirseniz çok sevinirim ❤️
Gta-35 acemiannne kafaniza takılan ne varsa sorabilirsiniz yardımcı olduğum için mutlu olurum. Tıbbı genetik bölümü diye geçiyor doğru yere randevu almışsınız. Pıhtılaşmaya da bakilmışti hatta şuan gebeyim iğne kullanıyorum. Sma kas hastalıklarına da bakılıyor kaybınız var sanırım onu da belirtirseniz zaten mutlaka ayrıntılı bakarlar ama yine de sizde belirtin.
acemiannne Gta-35 Evet kaybim var malesef 9 aylik bebegimi kaybettim karnımda kalbi durmustu dogal ölüm dediler test yapilacak dedi doktorum da ondan korkuyorum tekrar aynı seyleri yasamaktan ozellerde de fiyatı cok fazlaymis üniversitesi bile olsa sanırım
Gta-35 acemiannne başınız sağolsun. Ben diğer yerleri bilmiyorum hic araştırmadım randevu sistemine girdiğimde direkt burdan randevu buldum hemen gittim. Benim kaybim rahim açıklığı sebebiyle olmuştu ama sağolsunlar pihtilasmayada bakmislarki şuan önlemimi alabiliyorum.
acemiannne Gta-35 sizinde başınız sagolsun peki sadece kan mı alınıyor yoksa baska bir işlem yapiyorlar mı
Denizi3535 Ben tepecik Bornova ek binasında yaptım tıbbi genetik bölümüne mhrsden randevu aldım gittim sonuçlar 20 güne cikti