Ceylin680 Yeni1anne Evet ben doğum sonrası süt verdim 3 ay 40imciktiktan sonra 3ay olmadım .olduğumda da hep 4gün 5gün gecikiyordu.1sene düzene girmedi
Evrim1906 Yeni1anne hayır canım yaşamadım sezeryanla doğum yaptım kanamam 15 gün sürdü 40ım çıktıktan 2 hafta sonra falan eski adet düzenime geri döndüm ama doktorlar 2 seneye kadar düzensizlik normal diyor
Yeni1anne Nymphadoraa İşte sizin normal emzirmiyosunuz çünkü ben emzirmiyorum o yüzden benimki anormal galiba
Yeni1anne Nymphadoraa Benimde bu ay gecikti biraz ama biraz önce oldum çok şükür darısı başınıza ☺️ama gerçekten insan adet olamayinca rahatsız hissediyor kendini ya şişkinlik falan oluyor