FATMANURR68 Merhaba arkadaşlar beta hcg 2706.77 çıktı ikiz olma ihtimali varmi acaba yada beta si yüksek çıkıpta ikiz bebeği olmayanlar varmi
Esraali FATMANURR68 benim regl tarihinden önce yüksekti hemsirw ikiz mi acaba dedi ama değil 1 tane oldu
Sblatc FATMANURR68 benim keseyi gördüğümüzde en fazla 5 haftalıkken 24043 tü. Çoğu kişi ikiz olabilir dedi ama tek bebek. Beta yla pek alakası olmayabiliyo.
Aselinkooo FATMANURR68 betayla alakalı olduğunu sanmıyorum canım. Bende hep yüksek betalarla öğrendim ama tek oldu hep😊ailede varmı ikiz
FATMANURR68 Esraali evet bende dün regl olmam gerekiyordu ve olmadım tahlil yaptrdim 2700lerde çıktı siz doğum yaptinizmi peki
FATMANURR68 Suzanne teşekkür ederim bikac kişi kesin ikiz dedi ve birde oğlumm var tedirgin oldum biraz nasıl bakacağım die 😊
FATMANURR68 Sermec27 bir önceki gebeligimin betasina baktım 500 perde bunda 2706.77 gördüm ve bikac kişi kesin ikiz dedi pazartesi hastaneye gidecegm orda belli olurmu acaba
FATMANURR68 Sblatc şuan 4. Haftayı bitirmek üzereyim pazartesi hastaneye gittigimde doktor bilebilirmi acaba ikiz olup olmadığını 😊
Sermec27 FATMANURR68 yok betayla hiç ilgisi yok ikiz gebeliğin döllenmeyle ilgisi var ilk bebeğimi 7 haftalık kaybetmiştim onda da adet 2 gün geçince 3300 dü yine tekti 🥰 ultrasonda belli olur