crnnbyr16 Merhabalar, bu haftada olanlar bebeğinizin hareketlerini her gün hissediyor musunuz? Ben dün akşam çok az, sabah uyandığımdan beri hiç hissedemedim 😢
Gizem_Oguz crnnbyr16 canım çok normal daha çok küçük bi kaç hafta daha geçsin hergün hissetmeye başlarsın
AdenEva crnnbyr16 hergün mutlaka hissediyorum ama bazen akşamdan akşama kadar hissedilmiyor bazen tüm gün hareketli oluyor. Ama gece uyuyana kadar illa ki hissediyorum. Doktorum bu haftalarda hissetmediğin olabilir dedi zaten daha hareket takibi yapılacak haftalar değil bunlar. Telaş yapmayın daha akşama çok var kıpırdayabilir, ama hissetmeseniz de normal yani
Bsrahb crnnbyr16 23+4 olduk bu zamana kadar düzenli hissediyordum bi kaç gündür benimde karnım sertleşiyor ve eskisi kadar haraket hissetmiyorum ☹️
nevarneyokk crnnbyr16 25 hatta dur 26 haftama kadar her gün hissettim diyemem ondan sonra düzene girdi 🤲🏻😍🥰 Bebeğimde gayet sağlıklı endişe etmeyin yani ☺️
crnnbyr16 Gizem_Oguz her gün düzenli hissettiğim için bi terslik mi var acaba dedim. Teşekkür ederim çok.
crnnbyr16 AdenEva bende her gün düzenli olarak hissediyordum birden durunca endişelendim bi kaç gün daha bekliyim inşallah hissederim. Çok teşekkür ederim.
crnnbyr16 Bsrahb benim sertleşme vardı geçti doktor yediğin ya da içtiğin şeyler gaz yapabilir demişti. İnşallah düzenli olarak hissederiz 🙏
crnnbyr16 nevarneyokk ah inşallah sıkıntı yoktur her gün hissedip bi anda kesilince telaş yaptım sanırım. Hissetmeyi bekliyorum 🙏🙏 teşekkür ederim ☺️