Mrymgn Kızlar sezeryan doğum yaptım bugün 3.günüm tavsiyelerinize açığım sütüm daha gelmedi. Ne yapmam lazım
DefneRana Mrymgn instagramda eve ayşe var süt meme masajı yapıyo inceleyip o masajdan yapabilrsiniz ılık duş alabilrsiniz bol su için stres yapmayın gelir inşallah en kısa zamanda
YaremSara Mrymgn sıcak su ile duş alın mümkünse göğüslerinize sıcak tutun ve stres yapmayın süt gelmiyor diye mutlaka işe yarayacaktır 🙏👌
minikkuzununannesi12 Benimde 4. günde geldi üzüm hoşafı içtim.ılık suyla banyo yaptım.hurma incir yedim. Dinlenmeye çalıştım.strese girmemeye çalıştım
Bademd Ilkanneyim stres yaparsaniz olmaz bebeginiz için sakin olmalısınız neyi vardi neden aldılar ve en az sizin kadar iyi bakarlar orda merak etmeyn
Nurdanegehan Bebekle birlikte dusa girin diyodu tulin ebe var instagramda onu takip edin yapan arkdslar hep emmeyen çocuk emmeye basladi diyor👍👍👍👶
balbocegim27 Mrymgn normalde nasıl beslemiyorsam iyle devam ediyorum 3. Gün eve geldim bulgurla çorba yaptı annem ictim mercimekle bulgur pilavı yedim ettim