blueberyy00 alparslanannesii1661 18. Haftadayiz biz daha başlamam lazım aslında çok sağlıklı imiş sizde faydasını görmüşsunuz ama ben sade içemiyorum ağır geliyor meyveli içsem aynı fayda olur mu acaba
alparslanannesii1661 blueberyy00 onu bilmiyorum ben olmaz diye içmedim ama bir dikiste bitiriyodum ben baska turlu icemiyordum sevsem bile icine evde kendin muz vs dograbilirsin
alparslanannesii1661 Happy_001 18 almistim canim 32 de diyet aldım bebegin suyu fazla çıktı gelisimi ileri çıktı 3 kiloyu verdim 15 e düştüm ama bu aralar yine saldim ne yalaj soyleyeyim almisimdir yine zaten zayif hamile kalmadım
Happy_001 alparslanannesii1661 oo canım baya almişşin ama ıyide vermişsin azımlısın canım allah buyuk saglıklı olsun bebekler gerısı böş
blueberyy00 alparslanannesii1661 deneyeyim böyle belki iyi olur muzlu süt yapıyorum bazen faydalı diye erinmedigim günler😂 kefiri de o şekilde yapabilirim deneyeyim bı içindeki de doğal meyve olur en azından
alparslanannesii1661 Happy_001 evet baya almıştım diyet uyguladim hafifledim gercekten ama boyum uzun dengeli duruyordum sadece karnim var mesela yinede kilo hic iyi bisey değil
alparslanannesii1661 blueberyy00 marketteki meyvelilerden iyidir bence ben kabizligi onunla yendim senin haftalarinda kanamam oluyordu artik çatlak vardi kefir sayesinde gecti sabah kalkar kalkmaz içiyordum bide
Happy_001 alparslanannesii1661 aynen benim de boyun kısa ama benim kılo gostermıyorum 34 haftalıgım 5 kılo aldım ama oda ortada yok hamıle oldugum gobegim den belli oluyor sadece 🤦♀️🤪🤪
hilalmevsim_3467 alparslanannesii1661 Kaşar peyniri, zeytin, pekmez, domates, salatalık bunlar yetiyo yetmeyecek gibi hissediyorsam haşlama patates veya fırında patates birde menemen ama yumurtasız😒 Yumurta yemeyi o kadar özledim ki 5 aydır😢
blueberyy00 alparslanannesii1661 ay valla çok gaza geldim.bende de var kabızlık ise bu kadar yariyormus mecbur icecem o zaman zorlamaya korkuyorum makatta mi çatlak vardı kanama oluyordu peki ?
Kelebekmadam alparslanannesii1661 hangi kefiri kullanıyorsunuz acaba bende aldım da kefir içim marka şeker ilavesiz olanı
hilalmevsim_3467 alparslanannesii1661 Evet malesef 😒 4 aydan sonra geçer dediler geçmedi doğumdan sonra geçer inşallah
alparslanannesii1661 blueberyy00 makatta catlak vardi olmaz mi.oliyordu oturamiyordum artık sonra kefir ictim kayisi yedim vs gecti bidaha da olmadi çok şükür
blueberyy00 alparslanannesii1661 ya bende de var catlak kabızlıktan ağlıyorum resmen kayısı yiyorum ama kısmen faydası oluyor hemen kefir alıp başlıyorum bari bebeğe de faydası olur banada en azından
Drydgs alparslanannesii1661 kuzu her sabah bir yumurta yemeye sartlandirdim kendimi 30. Hafta hala devam ya haşlama ya tava da haftada 1 tane kesin avakado bitirmeye zorluyorum kaşar peynir zeytin olmazsa olmaz incir reçeli yerim sabah kahvaltısı önemli bebek için de kilo yapar