Şuan adet tarihine göre 11hafta 1 günlüğüm ikili tarama 11 ila 14. Haftalarda yapılırmis peki erken mi davranırım Çarşamba Doktora çıkacağım da .sizler ne zaman yaptırdınız . 15ekimde 9hftalik dedi doktor her gittikçe bir iki gün fazla ölçülüyor haftasına göre uyumlu sağlıklı dedi Dr. Ölçüme göre 11 +4 oluyor da ama ultrason görüntüsunde 9w -/+5 d yazıyor 5 gün geriden gitme ihtimali var mıdır