Merhaba 33+4 haftadayım bebeğin başı aşağıdaymış ama ben kendi istediğimle sezeryan olmak istiyorum. bugün gün aldık inşallah oğluşuma 6 aralıkta kavuşuyorum 🤩 Doktorum bugün sordu nasıl istiyorsun diye ama ben emin olamadım yine de spinal daha yakın dedim o da sen heyecanlı birisin iyi düşün dedi . Sizce hangisi daha mantıklı ve iyi olur benim için ? Tamamen uyuşmak mı yoksa O an uyanık olmak mı ? Sağlık yönünden de emin değilim çok bilgim yok bel ağrısı vs diyorlar . Tecrübeli olanların yorumlarını bekliyorum ilk hamileliğim , şimdiden herkese teşekkürler ☺️