01rabiahmet Merhaba arkadaşlar covid oldum maalesef 6.günüm bugün ama maalesef ilaç içemediğimden öksürüğü bir türlü geçmiyor öksürmekten artık karnıma ağrılar giriyor sizce bu kadar çok öksürmem bebeğime zarar verir mi?
Deniz2961 01rabiahmet Cnm bir karışım diyim.yap dua edersin 1 çay kaşığı karabiber bir çay kaşığı tarçın bir çay kasagi zerdeçal 1 tatlı kasigndan biraz fazla val ve bu kariismi acana kadar zeytinyag krastrn tüketin biraz yakıyor ama.rahatkicaksnz